sobota, 1 sierpnia 2009

Triki

Lista trików, które zrobiłem jest na razie bardzo skromna. Mam szczerą nadzieję, że w trakcie pracy nad lataniem lista będzie rosła. W chwili obecnej są to:
  • Turtle - zarówno ze startu jak i w powietrzu, utrzymuję dość długo (do kilkunastu sekund)
  • Lazy Susan - dobrze, coraz lepiej, na razie nie każda inicjacja idzie jak powinna
  • Yoyo - raz, w zasadzie przez przypadek, częściej udaje mi się zrobić etap zawinięcia linek, gorzej z odwinięciem
  • Fade - parę razy przypadkiem, problem z dłuższym utrzymaniem
  • Cartwheel - parę razy, wychodzi raczej na zasadzie prób i błędów, dokładnie nie wiem co zrobić aby osiągnąć pełną powtarzalność
  • Stall, Snap Stall - z tym mam ciągle problemy, najłatwiej na brzegu okna lub po skręcie 360°, snap stall wychodzi mi ciągle niestabilny
  • Kwadraty - tylko przy silnym wietrze
I tyle (w sumie po max. 10h latania w przeciągu ostatniego roku). Axel jeszcze mi nie wyszedł, potrafię co prawda spowodować aby latawiec położył się na brzuchu, ale nic więcej nie uzyskałem. Na najbliższe próby zostawiam sobie fade, backspin, pancake/flare, multilazy i może ten axel.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz