niedziela, 23 sierpnia 2009

Latanie 3

W ten weekend testowałem miejscówkę, której opis znalazłem na forum landkiting.pl. Znajduje się ona na Bródnie w Warszawie przy skrzyżowaniu Gilarskiej i Wincentego.


Wyświetl większą mapę

Miejsce o tyle dobre, że jest to bardzo duży i nieosłonięty teren. Trawa niedawno została skoszona więc można latać. Ciekawostką są dwie pustułki, które polują na całym terenie łąki. Była też para, która puszczała latawiec jednolinkowy. Poniżej zdjęcie terenu.



Latanie jak ostatnio, głównie ćwiczenie Half Axel, Lazy Susan, Flic Flac, Fade - z tym mi idzie coraz lepiej - bardzo często potrafię wystartować Raising Fade + Half Backspin. Fade utrzymuję już około 5-6 sekund, to jest już na tyle dużo aby bawić się w Backspin. Następnym razem chyba skupię się na Snap Stall, wypadałoby Axel-a poćwiczyć.

Z innych ciekawostek, nabyłem drogą kupna dwie szkoły na DVD: Dodd Gross Flight School i Prism Kites Flight Training. O tych szkołach w osobnym wpisie.

3 komentarze:

  1. Bardzo fajnie by było, gdybyś mogł moze wrzucić na RS lub inny podobny serwer te szkoły, lub jedną z nich ;) Bo nie ma ich na internecie nidzie, a napewno są warte zobaczenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiej łączki mogę tylko pozazdrościć. W mojej okolicy jedyny sensowny teren jaki dotychczas znalazłem to łąka za stadniną koni. Niestety, nie jest to idealne rozwiązanie. Tam gdzie teren jest w miarę odkryty, łąka jest pagórkowata co powoduje zawirowania i wyhamowanie wiatru. Tam gdzie jest w miarę płasko, na skrzydle ściana z drzew. Ciężki mój los :(
    Po niedzielnej walce z Magic-em stwierdziłem, że najwyższy czas szukać nowego miejsca. A z tym nie będzie łatwo. Mała miejscowość - wszystko w prywatnych łapach. Pozostaje czekać na koniec lata kiedy to opustoszeją plaże nad jeziorem - może tam będzie mniej nerwowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. co do miejscówki, to albo trzeba szukać na google maps czy innym zumi lub wsiąść w samochód i poobjeżdżać okoliczne tereny.
    co do filmów, to wrzucać niechętnie, ale mogę pożyczyć (nad formą pożyczenia się zastanowię jeszcze :) )

    OdpowiedzUsuń