środa, 9 czerwca 2010

Slot Machine

Kolejny trik który zapoznałem ostatnio i który nie jest nawet trudny do zrobienia. Slot Machine jest płaską rotacją (flatspin) z wejściem poziomym i wyjściem też poziomym w tą samą stronę. Mi wychodzi tylko na NSE, z Neoxem nie mam chyba szans.
W skrócie robi się to tak:
  1. Podczas lotu w bok (np. w lewo), delikatniej szarpiemy dolną linkę, tak jak początek Half Axela
  2. Od razu dajemy luz na dolnej lince, na górnej nie dajemy luzu, lekko przytrzymujemy
  3. Gdy latawiec wejdzie w pozycję nierównej flary (dziób od pilota, brzuch do dołu) szarpiemy linkę górną
  4. Dajemy luz na czas rotacji (360st)
  5. Po wykonaniu rotacji, ściągamy linki i odlatujemy w lewo
Na Adrenalinie triku tego uczył mnie Alex, ale nie pokazywał pierwszego kroku - jemu wychodziło, mi nie. Tutoriale w sieci dodają pierwszy krok i wtedy działa. Trenowałem chwilę wczoraj i nawet jestem zadowolony z efektów.



Teraz na NSE namiętnie ćwiczę Jacobs Ladder, na Neoxie Yoyo, Lewis i Cascade. Idzie coraz lepiej :)

EDIT: na NSE Slot Machine udaje mi się wykonać bez pierwszego kroku. Druga opcja, to lekkie poluzowanie górnej linki przed krokiem numer dwa. Jest mniej machania rękami, a trik i tak wychodzi. Czas spróbować Taz Machine...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz