wtorek, 28 września 2010

Sturdy Designs Saber II

W końcu dojechał do mnie długo oczekiwany Saber II produkowany przez 16-letniego Willa Sturdy'ego. Jest to egzemplarz numer 17, pierwszy w Polsce, trzeci w Europie. Latawiec jest potężny - 2.3m rozpiętości, 0,95m wysokości. Wykonanie jest bardzo dokładne. Szkielet SkyShark. Uzda typu turbo (chyba). Obciążenie to zwykłe nakrętki na śruby nałożone na rurkę centralną (pomysł rewelacyjny). Sam latawiec jest typu "polyvalent" czyli i do trików i do lotów precyzyjnych. Ma wybaczać błędy pilota, co ułatwia poznawanie nowych trików. Miałem 15 minut na próbny lot i jestem więcej niż zadowolony - zrobiłem wszystko co potrafię, wszystko wyszło tak jak trzeba.
Więcej testów mam nadzieję wkrótce.



Więcej info na temat tego latawca:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz